Zwroty i Reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Uszyte produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:

Uszyte
ul. Krakowskie Przedmieście 97
98-200 Sieradz
tel: 781 165 753

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony wraz z ich oryginalnym kartonem.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.


POBIERZ FORMULARZ ZWROTU 

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
uszyte.sklep@gmail.com



REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę). 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres: Uszyte ul. Krakowskie Przedmieście 97 98-200 Sieradz tel: 781 165 753 wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany w oryginalny karton oraz zabezpieczony.. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Uszyte pokrywa koszt transportu w jedną stronę. Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Uszyte zwróci jego koszt.

Uszyte ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: uszyte.sklep@gmail.com